VIII Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia – po raz drugi w naszej szkole;))))

W tym roku do akcji zgłosiło się 4,579 szkół! W tym NASZA……

Celem akcji jest propagowanie zabawowej formy nauczania-uczenia się matematyki. Ma ona zachęcić do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia w przyjemny, niecodzienny sposób. Akcja jest okazją dla uczniów do nadrobienia „tabliczkowych” zaległości po wakacjach. Natomiast dorośli mogą dać przykład dzieciom – pokazując swoją świetną znajomość trudnych przypadków mnożenia.

W tym roku do akcji zgłosiło się 4,579 szkół! W tym NASZA……

Celem akcji jest propagowanie zabawowej formy nauczania-uczenia się matematyki. Ma ona zachęcić do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia w przyjemny, niecodzienny sposób. Akcja jest okazją dla uczniów do nadrobienia „tabliczkowych” zaległości po wakacjach. Natomiast dorośli mogą dać przykład dzieciom – pokazując swoją świetną znajomość trudnych przypadków mnożenia.

Akcja ŚDTM jest wielkim szkolnym wydarzeniem. Najpierw są przygotowania, podczas których dzieci przypominają sobie tabliczkę mnożenia w trakcie zabaw. Potem jest już 28 września, czyli sprawdzenie „tabliczkowej wiedzy” podczas egzaminów. Nauczyciel może przeprowadzić akcję w klasie, szkole i w mieście. Dzieci stają się egzaminatorami i sprawdzają znajomość tabliczki mnożenia starszych kolegów oraz dorosłych. Uczniowie z klasy 4C chętnie egzaminowali starszych kolegów  i dorosłych – nauczycieli. Musimy przyznać, że egzamin wypadł rewelacyjnie. Dzieci bardzo chętnie brali udział w akcji i przez zabawę uczyli się, utrwalali tabliczkę mnożenia, a przy tym było dużo pozytywnych, niezapomnianych emocji.

Koordynatorami lokalnymi byli: Iwona Zawierucha, Barbara Misztal, Grażyna Cywka.

Koordynator główny: Mateusz Grabowski

Przejdź do treści