Jubileuszowy Konkurs „Ja Cię kręcę”

„Ja Cię kręcę” – teledysk jubileuszowy o Publicznej Szkole Podstawowej Nr 14 Integracyjnej im. Jana Pawła II.

 „Ja Cię kręcę” – teledysk jubileuszowy o Publicznej Szkole Podstawowej Nr 14 Integracyjnej im. Jana Pawła II.

 

Cel konkursu:

  • rozbudzenie kreatywności i aktywności poprzez podejmowanie działań twórczych,
  • rozwijanie wiedzy na temat historii i tradycji szkoły;
  • kształcenie umiejętności posługiwania się narzędziami nowoczesnej technologii.

Adresat konkursu:

  • uczniowie PSP Nr 14 w dwóch kategoriach:

kategoria I – uczniowie klas III, IV, V,

kategoria II- uczniowie klas VI, VII, VIII i III gimnazjum.

  • wsparcie rodziców, nauczycieli– mile widziane,
  • teledyski można wykonać w grupach.

Organizator Konkursu:

  • Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 Integracyjna im. Jana Pawła II w Radomiu

Koordynatorki:

  • Katarzyna Michalska
  • Paulina Hofman
  • Agnieszka Gazda

Zadanie konkursowe i jego warunki:

  • teledysk związany z JUBILEUSZEM SZKOŁY – 25 – leciem PSP Nr 14, uwzględniający m.in. motyw liczby 25
  • czas trwania teledysku – nie może przekroczyć 3 minut
  • teledysk tworzymy za pomocą swojego konta w serwisie “YouTube” bądź innego dowolnego programu.
  • zapis na pendrive dostarczamy do koordynatorek
  • zgłoszenia do konkursu – do 14. 02. 2019r. 
  • głosowanie poprzez „zalajkowanie” wybranego teledysku na profilu facebookowym  szkoły- od momentu udostępnienia filmu tj. 18.02.2019 do 27.02.2019r.
  • komunikaty dotyczące konkursu – publikowane będą na stronie szkolnego Facebooka,
  • najlepsza praca konkursowa zostanie nagrodzona i publicznie odtworzona podczas jednego z ważnych wydarzeń jubileuszowych.

 

 

WAŻNE!!!

 

Podkłady muzyczne wykorzystane w teledyskach, pobieramy ze stron z darmową legalną muzyką! Bez praw autorskich!!!

W przypadku użycia muzyki, która wymaga uzyskania praw autorskich, serwis “YouTube” wyciszy podkład muzyczny, a “Facebook” nie zezwoli na zamieszczenie filmiku.

 

Poniżej link z instrukcją jak tworzyć filmiki w serwisie “YouTube”:

 

Przejdź do treści