Zasady korzystania z obiadów oraz wnoszenia opłat za obiady w roku szkolnym 2022/2023
w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 14 im. Jana Pawła II w Radomiu
1. Zapisu na obiady dokonuje się po wniesieniu opłaty za dany miesiąc z góry.
2. Preferowaną formą dokonywania opłat jest przelew.
3. Opłat za obiady dokonuje się w kasie szkoły lub na konto zgodnie z poniższymi zasadami:
a) KASA PSP Nr 14 czynna:
w dniach (roboczych) | w godzinach | opłata za: |
---|---|---|
01-05.09.2022 r. | 7.00 – 16.00
z tym, że w dniu 05.09.2022 r. do godziny 12.00 |
wrzesień 2022 r.
(obiady od 06.09.2022 r.) |
21-27.09.2022 r. | 8.00-10.00 12.00-15.30 |
październik 2022 r. |
19-25.10.2022 r. | jak wyżej | listopad 2022 r. |
21-25.11.2022 r. | jak wyżej | grudzień 2022 r. |
02-05.01.2023 r. | jak wyżej | styczeń 2023 r.
(obiady od 09.01.2023 r.) |
luty 2023 r. | ||
06-10.02.2023 r. | jak wyżej | marzec 2023 r. |
22-28.03.2023 r. | jak wyżej | kwiecień 2023 r. |
19-25.04.2023 r. | jak wyżej | maj 2023 r. |
15-19.05.2023 r. | jak wyżej | czerwiec 2023 r. |
b) KONTO PSP Nr 14: Pekao S.A. II o/Radom 43 1240 3259 1111 0010 0589 4056
– na przelewie należy podać miesiąc, za który wnoszona jest opłata, imię, nazwisko oraz klasę,
– przelew należy wysłać najpóźniej na 2 dni przed zamknięciem kasy w danym miesiącu,
– w razie opóźnienia przelewu – należy jak najszybciej dostarczyć potwierdzenie przelewu (osobiście, faxem lub na e-mail: obiady@psp14.radom.pl); w takim wypadku wpisania ucznia na listę uprawnionych do korzystania z obiadów dokonuje się z opóźnieniem jedno- lub dwudniowym, licząc od dostarczenia potwierdzenia (zgodnie z zasadą, że intendent zlicza uprawnionych o godz. 12-ej w dniu poprzedzającym dzień obiadowy).
4. Odpisów z obiadów z tytułu nieobecności w szkole oraz rezygnacji z obiadów dokonuje się najpóźniej dzień wcześniej do godziny 12-ej, u intendenta szkoły: tel. 048 363 22 15 (sekr.) wew. 105, e-mail obiady@psp14.radom.pl
5. Odpisy są rozliczane po zakończeniu danego miesiąca z najbliższej opłaty za obiady.
6. Od klasy czwartej szkoły podstawowej uczniowie wchodzą na stołówkę za okazaniem karnetu. W przypadku obiadów opłaconych przelewem – karnety są przekazywane uczniom za pośrednictwem wychowawców najpóźniej 1-go dnia roboczego danego miesiąca do godz. 12-ej. W razie braku karnetu można przedstawić dowód opłaty za obiady (kwitariusz przychodowy lub potwierdzenie przelewu). Istnieje również możliwość sprawdzenia uprawnienia do korzystania z obiadu przez osobę dyżurującą na stołówce na liście obiadowej. Nie wydaje się duplikatów zagubionych karnetów!
7. W razie przyznania dofinansowania do obiadów z pomocy społecznej rodzice/opiekunowie zobowiązani są niezwłocznie dostarczyć stosowną decyzję do Sekretariatu szkoły.
8. Wysokość stawki obiadowej za jeden obiad dwudaniowy wynosi 6,00 zł.
9. Wysokość stawek miesięcznych będzie każdorazowo podawana w terminach pracy kasy na drzwiach wejściowych do szkoły, na stronie www.psp14.radom.pl oraz w dzienniku elektronicznym; w przypadku nadpłaty/odpisów – wysokość opłaty należy uzgodnić z kasjerką: tel. 048 363 22 15 (sekr.) wew. 112, e-mail obiady@psp14.radom.pl
10. W zakresie nieuregulowanym w powyższych Zasadach zastosowanie ma Regulamin stołówki szkolnej, dostępny na stronie internetowej szkoły.
Harmonogram wydawania obiadów