Opłaty będą przyjmowane w KASIE PSP NR 14
w dniach: 21-25.10.2019r. (5 dni roboczych !)
w godzinach: 08:00-10:00 12:00-15:30
a
Stawka za jeden 4,50 zł.
Kwota za listopad 2019r. – 85,50 zł (za 19 dni)
Prosimy o przygotowanie – w miarę możliwości – odliczonej kwoty lub drobnych pieniędzy.
Płatności można dokonywać również przelewem na konto PSP Nr 14:
Pekao S.A. II oddział w Radomiu
nr 43 1240 3259 1111 0010 0589 4056
W razie konieczności uwzględnienia w opłacie odpisów z września – kwotę przelewu należy uzgodnić z kasjerką.
Na przelewie należy podać klasę, imię i nazwisko ucznia oraz miesiąc/e, za który/e wnoszona jest opłata.
W razie przelania płatności po dniu 24.10.2019r. – prosimy o dostarczenie potwierdzenia przelewu osobiście, faxem – (48) 363-22-15 lub na adres e-mail – szkola@zsi.radom.pl
W terminach i godzinach pracy kasy będą przyjmowane wpłaty na Radę Rodziców.
Wpłat można dokonywać również przelewem na konto Rady Rodziców przy PSP Nr 14:
Pekao S.A. II oddział w Radomiu
nr 45 1240 3259 1111 0000 2989 8062
Na przelewie należy podać klasę, imię i nazwisko ucznia.